Загальні умови

Посадові обов’язки

1.Здійснює роботу щодо встановлення статусу дітей-сиріт і дітей позбавлених, батьківського піклування.

2.Забезпечує ведення  житлового та майнового реєстру  дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування..

3.Здійснює координацію щодо постановки на квартирний облік дітей – сиріт та  дітей,   позбавлених батьківського піклування.

4.Забезпечує  ведення банку даних потенційних кандидатів у прийомні батьки і батьки вихователі та веде облік дітей, які влаштовані  тимчасово до державних закладів по заяві батьків.

5.Оформляє відповідні документи передбачені законодавством щодо створення прийомних сімей та будинків сімейного типу, здійснює контроль за їх діяльністю  згідно діючого законодавства

6.Оформляє  документи для влаштування  дітей до державних закладів по заяві батьків,  дітей-сиріт і дітей ,позбавлених батьківського піклування під  опіку,   піклування та   інші форми сімейного виховання передбачені законодавством .

7.Здійснює  контроль  за  умовами  влаштування  і  утримання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування в сім’ях опікунів (піклувальників), прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу.

8.Забезпечує контроль за дотримання житлових та майнових прав, соціальних виплат дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування незалежно від форм їх влаштування.

 9.Надає допомогу у працевлаштуванні, продовженні навчання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування – випускників навчальних і навчально-виховних закладів.

 10. Бере    участь    в    судових    засіданнях   як представник органу опіки і піклування, представник  дитини.

11.Веде роз’яснювальну роботу серед опікунів ( піклувальників), прийомних батьків щодо соціально – правового захисту підопічних.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3200  грн., інші виплати відповідно до Закону України «Про державну

службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина

України.

2. Письмова заява про участь

у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається

резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій особа

повідомляє , що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України  «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка

встановленого зразка.

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

7. Електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

8. Копію військового квитка (за наявності).

9.Посвідчення щодо вільного володіння державною мовою.

Строк подання документів – 17

календарних днів з дня оприлюднення оголошення

про проведення конкурсу.

Документи приймаються до 17.00 до 11 жовтня 2017 року  за адресою:  Одеська область, м.Кілія, вул. Миру, 44,  каб. 6

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс буде проведений 18 жовтня 2017 року  о 09.00, за адресою: Одеська область, м. Кілія, вул. Миру,44, каб.6

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Богомазова Ірина Олександрівна, тел.(04843)41501,

E-mail:  kiliya_kadry@ukr.net

Вимоги до професійної компетенції

Загальні вимоги

Освіта

Вища гуманітарна  освіта за ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

Досвід роботи

Не потребує

Володіння державною мовою

Вільне володіння державної мовою

Спеціальні вимоги

Освіта

Вища гуманітарна  освіта за ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

Знання законодавства

Конституція України; Закон України «Про місцеві державні

адміністрації»; Закон України

«Про державну службу»; Закон України «Про запобігання

корупції»; Закон України «Про очищення влади», Сімейний  та Цивільний  Кодекси;

акти Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України

Професійні та технічні знання

1) знання порядку обліку та зберігання документів, які містять службову інформацію;

2) знання сучасних засобів комунікацій та зв’язку.

Спеціальний досвід роботи

Не потребує

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та

офісну техніку (серед них – і засоби механічного друку). Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

Особистісні якості

1.Вміння працювати у стресових ситуаціях

2. Відповідальність;

3. Дисципліна, системність і самостійність в роботі;

4. Креативність та ініціативність;

5.Дипломатичність та гнучкість;

6.Наполегливість та орієнтація на саморозвиток

                                             _______________________________________