Оголошується конкурс на зайняття вакантної посади завідувача сектором соціального захисту та профілактики правопорушень серед дітей служби у справах дітей Кілійської районної державної адміністрації

(68300,  Одеська область, м. Кілія, вул. Миру,44)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснює  керівництво сектором соціального захисту та профілактики правопорушень серед дітей служби у справах дітей райдержадміністрації, несе  персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань.

2. Організовує виявлення,  постановлення дітей на облік  в службі у справах дітей  і проведення відповідної профілактичної роботи з  учнями НВК, загальноосвітніх шкіл, працюючими, а також не зайнятими дітьми.  Сприяє веденню відповідної статистики та  документації.

3.   Організовує виявлення дітей, які опинились в складних життєвих обставинах,  взяття їх на профілактичний облік  в службі у справах дітей райдержадміністрації, забезпечує  створення  та безпосереднє ведення обліку дітей, які виховуються в сім’ях де батьки або особи, які замінюють їх, не забезпечують гідних умов для життя, навчання, виховання, бездоглядних , безпритульних дітей. Веде відповідну статистику, документацію.

4. Веде Єдиний   електронний банк даних дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, є  користувачем ЄІАС « Діти».

5. Надає  допомогу у працевлаштуванні, продовженні навчання дітям, які перебувають на профілактичному обліку  в службі у справах дітей.

6.  Здійснює контроль за умовами утримання та виховання дітей у спеціальних установах для дітей,  організацією виховної роботи у навчальних закладах, позашкільних закладах усіх форм власності. Проводить перевірку стану виховної роботи в навчальних  і позашкільних закладах,  згідно плану роботи служби у справах дітей, а також під час проведення державних, регіональних та районних акцій.

7. Здійснює  контроль  за  умовами  проживання, виховання дітей, що перебувають на профілактичному обліку в службі у справах дітей та проводить профілактичну роботу з дітьми та їх батьками.

8. Організує та проводить спільно з представниками правоохоронних органів, відділу освіти, органами місцевого самоврядування, громадськими та молодіжними організаціями загально – профілактичні заходи, акції, рейди - перевірки щодо дотримання законодавства  щодо режиму діяльності розважальних закладів, закладів дозвілля, комп’ютерних залів, а також правил реалізації алкогольних та тютюнових виробів в торгових закладах, рейди щодо попередження бездоглядності серед дітей.

9. Здійснює координацію  зусиль місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, громадян у вирішенні питань соціального захисту дітей та профілактики правопорушень серед них.

10.  Організовує  і  забезпечує діяльність координаційної ради у справах дітей, готує матеріали для розгляду на її засіданнях, є секретарем координаційної ради у справах дітей і веде відповідну документацію.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3100 грн., інші виплати відповідно до Закону України «Про державну службу».

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.  (завантажити бланк)

3. Письмова заява, в якій особа повідомляє , що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або  четвертою статті 1 Закону України  «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки.  (завантажити бланк)

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка.  (завантажити бланк)

6. Електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

7.Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік заповнену власноручно. (завантажити бланк)

Строк подання документів – 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Документи приймаються до 17.00  01 березня  2017 року за адресою:  Одеська область, м.Кілія, вул. Миру, 44,  каб. 6

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс буде проведений 10 березня 2017 року  о 09.00, за адресою: Одеська область, м. Кілія, вул. Миру,44, каб.6

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Богомазова Ірина Олександрівна, тел.(04843)41501, E-mail: kiliya_kadry@ukr.net

Вимоги до професійної компетенції

Загальні вимоги

Освіта

Вища гуманітарна або юридична освіта за ступенем магістра

Досвід роботи

Стаж роботи за фахом на державній службі не менше одного року 

Володіння державною мовою

Вільне володіння державної мовою 

Спеціальні вимоги

Освіта

Вища гуманітарна або юридична освіта за ступенем магістра 

Знання законодавства

Конституція України; Закон України «Про місцеві державні адміністрації»; Закон України «Про державну службу»; Сімейний   і Цивільний Кодекси; Закон України «Про запобігання корупції»; Закон України «Про очищення влади», акти Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України

 

 та технічні знанняПрофесійні

1.  Вміння обґрунтовувати власну позицію;

  1.  досягнення кінцевих результатів;
  2. вміння вирішувати комплексні завдання;
  3.  вміння працювати при багатозадачності.

Спеціальний досвід роботи

Не потребує

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та офісну техніку. Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет

Особистісні якості

1) дисципліна і системність;

2) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

3) дипломатичність та гнучкість;

4) вміння працювати у стресових ситуаціях.

   ____________________________________