18.09.2019

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 8 місяців 2019 року в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації

     Управління соціального захисту населення Кілійської районної державної адміністрації у своїй повсякденній роботі зі зверненнями громадян керується Законом України «Про звернення громадян», виконує завдання, визначені Указом Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",  прийнятими на їх виконання розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій.

       За звітний період до управління надійшло 425 звернень громадян, що на 118 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року (або 138%), з яких:

- з урядової „гарячої лінії”- 226 звернень;

- з вищестоящих організацій - 30 звернень;

- особисто - 30 письмових звернень;

- анонімне -1 письмове звернення.

      Найбільш порушувані питання, з якими  звертаються громадяни до управління:

-    призначення житлової субсидії для відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги - 150 звернень;

-    призначення державної соціальної допомоги допомоги сім’ям з дітьми -88 звернень;

-    надання пільг та компенсаційних виплат пільговим категоріям населення - 14 звернень.

      На особистому прийомі начальником управління та керівниками структурних підрозділів протягом 8 місяців 2019 року прийнято 138 громадян.

      Всі звернення розглянуті відповідно до вимог законодавства про звернення громадян.

    Керівниками та спеціалістами відділів управління здійснюється інформаційна робота серед населення з питань порядку виплат державних соціальних допомог, надання пільг різним категоріям громадян, виплати компенсацій та інше. Питання соціального захисту населення висвітлюються на сторінках 4-х районних газет, за 8 місяців 2019 року опубліковано 36 статтей. Статті також розміщено на веб-сайті Кілійської райдержадміністрації в рубриці «Новини УСЗН». Здійснюються заходи по усуненню причин, що породжують скарги і звернення громадян.

      В управлінні створені належні умови для роботи зі зверненнями громадян: ведеться реєстрація звернень громадян, що дозволяє оперативно обробляти інформацію та статистичні дані, на інформаційних стендах розміщені законодавчі акти, зразки оформлення заяв, контактні телефони „Гарячих ліній”. Аналіз роботи зі зверненнями громадян в управлінні здійснюється на виробничих нарадах та семінарах-навчаннях з працівниками управління та уповноваженими соціальними працівниками об’єднаних територіальних громад та сільських рад. Планування роботи управління здійснюється щопонеділка на виробничих нарадах.

     Управління соціального захисту населення у своїй повсякденній діяльності щодо розгляду звернень громадян забезпечуватиме й у подальшому реалізацію конституційного права громадян на звернення до органів виконавчої влади. З метою удосконалення організації роботи зі зверненнями громадян керівництвом та спеціалістами управління буде продовжено практику реалізації заходів організаційного, інформаційно-аналітичного характеру, спрямованих на поліпшення роботи зі зверненнями громадян та безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.

Спеціаліст відділу з питань праці

та соціально-трудових відносин

управління соціального захисту населення 

           О.Є. Шиховцова